порядка,
Управління
культури і туризму

Закрити Про управління

Закрити Керівництво управління

Закрити Структура управління

Закрити Колегія управління

Закрити Нормативно-правові акти

Закрити Галузеві програми

Закрити Заходи управління культури і туризму

Закрити Інвестиційні проекти

Закрити Туризм

Закрити Про надання адміністративних послуг у галузі

Закрити Обласні премії для працівників галузі

Закрити Про стан галузі культури

Закрити Система управління якістю

Закрити Звернення громадян

Закрити Обласна літературна премія імені Євгена Маланюка – 2010

Закрити Накази, що потребують оприлюднення


Установи, заклади та
організації області

Закрити Культурно-мистецькі проекти

Закрити Мережа закладів обласного підпорядкування

Закрити Установи, заклади та організації області

Закрити Творчі колективи області


Календар


Лічильник

    всього

    зараз на сайті




Про надання адміністративних послуг у галузі - Погодження проектів землеустрою

СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги
щодо погодження проектів землеустрою
 
 
1. Загальні положення
 
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги щодо погодження проектів землеустрою (далі – адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
управління культури і туризму облдержадміністрації.
 
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
 
Одержувачем висновків щодо погоджень проектів землеустрою (далі – Висновок) є фізичні та юридичні особи (далі – заявник).
 
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
 
Для одержання адміністративної послуги до управління культури і туризму облдержадміністрації згідно статті 6 Закону України „Про охорону культурної спадщини” та наказу Міністерства культури і мистецтв України від 16 лютого             2005 року № 86 „Про делегування повноважень з надання висновків щодо відведення земельних ділянок” подаються копії наступних документів:
1.       копія титульної сторінки проекту землеустрою;
2.       копія розпорядження або копія рішення сесії відповідної адміністративно-територіальної одиниці щодо надання земельної ділянки;
3.        висновок структурного підрозділу райдержадміністрацій, міськвиконкомів – відділу (управління) культури і туризму про можливість погодження проекту землеустрою;
4.       акт обстеження земельних ділянок відділами культури і туризму райдержадміністрацій, міськвиконкомів відповідних територій;
5.        копія ситуаційної схеми місця розташування земельної ділянки.
 
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
 
4.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до управління культури і туризму облдержадміністрації необхідних документів на надання висновку ;
отримання висновку або листа з обґрунтуванням причин відмови.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
розгляд матеріалів, поданих одержувачем адміністративної послуги;
прийняття рішення про видачу висновку або відмову в його видачі;
видача висновку або надсилання листа з обґрунтуванням причин відмови.
 
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
 
Управління культури і туризму облдержадміністрації відповідно до вимог статті 151 Земельного кодексу України протягом 3 тижнів з моменту подання претендентом документів розглядає їх та приймає відповідне рішення.
 
6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
 
Управління культури і туризму облдержадміністрації може відмовити одержувачеві адміністративної послуги в разі, коли на даній земельній ділянці або її охоронній зоні розташовані об єкти культурної спадщини.
 
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
 
Заявник отримує висновок за формою, встановленою наказом Міністерства культури і мистецтв України від 16 лютого 2005 року № 86 „Про делегування повноважень з надання висновків щодо відведення земельних ділянок” .
 
8. Інформація про платність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
 
Висновок щодо погодження проекту землеустрою видається на безоплатній основі.
 
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
 
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами обласної державної адміністрації.
 
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
 
10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, подаються за адресою управління культури і туризму облдержадміністрації: м. Кіровоград, Площа Кірова, 1, каб. 36.
10.2. Видача висновків здійснюється за адресою управління культури і туризму облдержадміністрації: м. Кіровоград, Площа Кірова, 1, каб. 36.
 
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
 
11.1. Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов’язаних з наданням адміністративної послуги, за контактним телефоном:                       (0522) 24-53-66           .
11.2. Прийом документів, необхідних для надання адміністративної послуги, здійснюється за графіком : щопонеділка та щовівторка з 10.00 до 12.00.
11.3. Видача висновків здійснюється за графіком : щопонеділка та щовівторка з 10.00 до 12.00.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
 
Послуга надається в порядку надходження заяв, який визначається за датою їх реєстрації.
 
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуги
 
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті управління культури і туризму облдержадміністрації: www. kultura . kr . ua ;
надання консультацій за контактним телефоном:                      (0522) ...          .
 
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
 
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається.
 
15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту
 
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до управління культури і туризму облдержадміністрації , розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу управління культури і туризму облдержадміністрації: 25022 м. Кіровоград, Площа Кірова, 1.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
 
Відшкодування одержувачеві адміністративної послуги збитків не передбачено.
 
17. Перелік нормативно-правових актів з питань видачі висновків:
 
Закон України Про охорону культурної спадщини ;
Закон України „Про археологічну спадщину”;
наказ Міністерства культури і мистецтв України від 16 лютого 2005 року № 86 „Про делегування повноважень з надання висновків щодо відведення земельних ділянок” ;

Створено : 25/11/2009 @ 21:36
Оновлено : 25/11/2009 @ 21:43
Категорія : Про надання адміністративних послуг у галузі
Сторінка проглянута 417 раз


Передпроглядання друку  Передпроглядання друку     Версія для друку  Версія для друку